ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Aktualne

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony
na sprzedaż budynku mieszkalnego położonego w Mirkowicach nr 26.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Flinta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-19 12:15:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-19 12:16:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-19 12:16:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Komunikat !!!
 
Burmistrz Jasienia informuje, że w związku z wystąpieniem suszy na terenie Gminy Jasień, poszkodowani rolnicy mogą składać wnioski o oszacowanie szkód powstałych w gospodarstwach rolnych w wyniku wystąpienia niekorzystnego zjawiska atmosferycznego.
Wnioski o oszacowanie szkód należy składać w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Jasieniu (parter).
Informacje pod nr tel. 68 457 88 92
 
Burmistrz
                                                                                                             Andrzej Kamyszek
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
T.Sołtys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-09 11:29:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-09 11:43:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-09 11:43:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Działając w imieniu Gminy Jasień, w związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Burmistrz Jasienia zwraca się z zapytaniem ofertowym w przedmiocie wyceny następującej usługi:
„Remont drogi gminnej nr 101207 ul. Budowlanych, drogi wewnętrznej ozn. nr   297/1 ul. Geodetów położonych w m. Jasień”
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-05 08:22:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Opałka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-05 08:36:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Opałka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-05 08:36:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2472 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Z uwagi na upał i prognozy, które przewidują dalsze utrzymywanie się wysokich temperatur powietrza
informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem nr 0050/52/2019 Burmistrza Jasienia z dnia 24 czerwca 2019 r.
 w okresie od dnia 24 czerwca 2019 r. do dnia 28 czerwca 2019 r.
Urząd Miejski w Jasieniu będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach:
24.06.2019 r. od 7.30 do 14.00,
25.06.2019 r. od 7.00 do 14.00,
26.06.2019 r. od 7.00 do 14.00,
27.06.2019 r. od 7.00 do 14.00,
28.06.2019 r. od 7.00 do 13.00.
                                      Za utrudnienia przepraszamy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-24 11:55:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-24 11:57:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-24 12:10:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja
w sprawie zgłaszania Radzie Miejskiej w Jasieniu
 kandydatów na ławników sądowych
 
W związku z upływem dnia 31 grudnia 2019 r. czteroletniej kadencji ławników sądowych, działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 52 z późn. zm.) – Rada Miejska w Jasieniu dokona wyboru ławników sądowych w kadencji 2020-2023: do Sądu Rejonowego w Żarach:
- do IV Wydziału Pracy – 2 ławników 
 
Kandydatów na ławników mogą zgłaszać radom gmin prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych, oraz co najmniej 50 obywateli mających czynne  prawo  wyborcze, zamieszkujących  stale na terenie Gminy Jasień w terminie do dnia 30 czerwca 2019 r.
Ławnikiem może być ten, kto:
1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
2) jest nieskazitelnego charakteru,
3) ukończył 30 lat,
4) jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania
co najmniej od roku,
5) nie przekroczył 70 lat,
6) jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika,
7) posiada co najmniej wykształcenie średnie.
Do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy ławnikiem powinna być wybrana osoba wykazująca szczególną znajomość spraw pracowniczych.
Ławnikami nie mogą być:
1) osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz prokuraturze,
2) osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego,
3) funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń,
4) adwokaci i aplikanci adwokaccy,
5) radcy prawni i aplikanci radcowscy,
6) duchowni,
7) żołnierze w czynnej służbie wojskowej,
8) funkcjonariusze Służby Więziennej,
9) radni gminy, powiatu i województwa.
Nie można być ławnikiem jednocześnie w więcej niż jednym sądzie.
Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:
1)   informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby,
2)  oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
3)  oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona,
4) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017r. o podstawowej opiece zdrowotnej (Dz.U. poz. 2217 oraz z 2018r. poz. 1000 i 1544), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika,
5)  dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.
Dokumenty wymienione w pkt 1-4 powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia.
Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez stowarzyszenie, inną organizację społeczną lub zawodową, zarejestrowaną na podstawie przepisów prawa, dołącza się również aktualny opis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji dotyczącej tej organizacji - dokumenty te powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed dniem zgłoszenia.
Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez obywateli dołącza się również listę osób zawierającą imię (imiona), nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdej z 50 osób zgłaszających kandydata.
Uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika przez obywateli jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście.
 
Koszt opłaty za wydanie informacji z Krajowego Rejestru Karnego ponosi Skarb Państwa.
 
Koszt opłaty za badanie lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego ponosi kandydat na ławnika.
 
Koszt opłaty za wydanie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisu lub zaświadczenia z innego właściwego rejestru lub ewidencji ponosi Skarb Państwa.
Zgłoszenia kandydatów na ławników dokonuje się na karcie zgłoszenia, stanowiącej wzór do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (Dz. U. z 2011 r. Nr 121, poz. 693) oraz udostępnionej:
1)  na stanowisku Sekretarza Gminy – pok. 108;
2)  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jasieniu.
Zgłoszenie kandydatów, które wpłyną po upływie terminu - 30 czerwca 2019r., a także zgłoszenia, które nie spełniają wymagań formalnych pozostawia się bez dalszego biegu.
Zgłoszenia kandydatów można składać do 30 czerwca 2019 r. w biurze podawczym                    (parter, pokój nr 2) lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego (I piętro, pokój nr 105) w godzinach pracy urzędu.
 
Wzory dokumentów:
Karta zgłoszenia kandydata na ławnika.
Lista osób popierających kandydata na ławnika.
Oświadczenie kandydata dotyczące prowadzonych postępowań z oskarżenia publicznego i przestępstw skarbowych.
Oświadczenie kandydata dotyczące posiadanej władzy rodzicielskiej.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sekretarz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-04 13:10:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-04 14:34:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-04 14:34:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest usługa polegająca na :
Wykonaniu robót budowlanych, polegających na podstęplowaniu i zabezpieczeniu więźby dachowej.
Oferta dotyczy również robót związanych z uprzątnięciem wnętrza budynku z gruzu, spróchniałego drewna oraz dokonanie segregacji na materiał zdatny do ponownego użycia oraz zabezpieczeniu otworów okiennych i drzwiowych przed dostaniem się osób postronnych.
Planowane roboty należy wykonać na nieruchomości oznaczonej działką nr. 46/2 w miejscowości Golin, Gmina Jasień w budynku, który jest wpisany do rejestru zabytków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
M.Opałka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-20 12:48:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Opałka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-20 14:11:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Opałka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-20 14:11:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10116 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wypłacie zwrotu podatku akcyzowego - I termin

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O  WYPŁACIE ZWROTU PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ ZA OKRES OD 01.08.2018 DO 31.01.2019 
(dotyczy decyzji złożonych w lutym 2019)
 
 
Urząd Miejski w Jasieniu zawiadamia, że w dniu 9 maja 2019r.
nastąpi wypłata podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
W/w należność należy odebrać w kasie tutejszego Urzędu w godzinach
 od 10.00 do 13.00.
Przelanie podatku akcyzowego na konto podane we wniosku nastąpi również w dniu 9 maja 2019r.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A. Pieluszczak-Matuszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Pieluszczak-Matuszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-07 12:03:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-07 12:05:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-07 12:05:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5830 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Odwołanie zamknięcia rachunków bankowych przeznaczonych do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że zostały przywrócone indywidulane rachunki bankowe,
na które mieszkańcy uiszczali opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
 
Za utrudnienia przepraszamy.
 
Skarbnik Gminy
Agnieszka Woźniak
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A. Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-07 10:26:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-07 10:26:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-07 10:27:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5839 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zamknięcie rachunków bankowych przeznaczonych do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, iż zostały zamknięte indywidualne rachunki bankowe,
na które mieszkańcy uiszczali opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
         Mieszkańców prosi się o dokonywanie wpłat na rachunek bankowy Urzędu,
nr rachunku 48 1020 5460 0000 5702 0005 9931
 
Pozostałe płatności prosimy dokonywać na dotychczasowe rachunki bankowe.
 
         Za utrudnienia przepraszamy
Skarbnik Gminy
/-/ Agnieszka Woźniak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A. Kamyszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-30 13:02:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-30 13:06:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-30 13:06:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
M.Flinta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-24 15:08:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Opałka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-24 15:10:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Opałka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-24 15:10:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6906 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji